Послуги
Побудова ІТ інфраструктури ЦОД
Компанія спеціалізується на створенні ІТ-інфраструктури ЦОД, яка полягає у впровадженні катастрофостійких рішень, консолідації ресурсів та оптимізації серверної інфраструктури, впровадженні систем віртуалізації, систем збереження даних та систем резервного копіювання, побудові інженерної та мережевої інфраструктур.
Продаж ПЗ
Компанія пропонує компетенції у сфері створення корпоративних інтегрованих середовищ та впровадження платформ для корпоративних додатків, автоматизації та інтеграції бізнес-процесів, систем керування інфраструктурою, створенні корпоративних почтових систем та засобів групової роботи підприємства.
Послуги для Хмарних рішень
Компанія є провайдером низки сервісів, що допоможуть створити гнучку інфраструктуру з функціями масштабування та високою надійністю, забезпечать необхідну обчислюванню потужність, збереження даних, передачу контенту.
Безпека
Компанія пропонує своїм клієнтам рішення, що забезпечують стан цілосності інфраструктури, конфіденційності та доступності інформації, та відповідає законодавству в питаннях захисту персональних даних.
Консалтинг
Компанія надає висококваліфіковані послуги при проведенні аудитів корпоративних ІТ-систем, проводить консультації стосовно використання обчислювальних ресурсів, розробляє плани міграції обладнання та програмного забезпечення, розробляє рішення по консолідації та оптимізації ресурсів, проводить роботи з інтеграції.
Service Desk
Головне призначення Incident management — максимально швидка ліквідація проблем в ІТ інфраструктурі — аварій, проблем з обладнанням і т.д. Для реалізації процесу в організації і створюється спеціальний відділ, який контактує зі співробітниками і погоджує ліквідацію проблем з ІТ підрозділом. Цей відділ може називатися Центр обслуговування користувачів (Service Desk) або Центр підтримки користувачів (Help Desk).