Послуги

blackboard-man-dimmed-370x240

Побудова ІТ інфраструктури ЦОД

Компанія спеціалізується на створенні ІТ-інфраструктури ЦОД, яка полягає у впровадженні катастрофостійких рішень, консолідації ресурсів та оптимізації серверної інфраструктури, впровадженні систем віртуалізації, систем збереження даних та систем резервного копіювання, побудові інженерної та мережевої інфраструктур.

service_2

Продаж ПЗ

Компанія пропонує компетенції у сфері створення корпоративних інтегрованих середовищ та впровадження платформ для корпоративних додатків, автоматизації та інтеграції бізнес-процесів, систем керування інфраструктурою, створенні корпоративних почтових систем та засобів групової роботи підприємства.

oblach_reshenia_1

Послуги для Хмарних рішень

Компанія є провайдером низки сервісів, що допоможуть створити гнучку інфраструктуру з функціями масштабування та високою надійністю, забезпечать необхідну обчислюванню потужність, збереження даних, передачу контенту.

white-paper-1024x743

Безпека

Компанія пропонує своїм клієнтам рішення, що забезпечують стан цілосності інфраструктури, конфіденційності та доступності інформації, та відповідає законодавству в питаннях захисту персональних даних.

consulting-1

Консалтинг

Компанія надає висококваліфіковані послуги при проведенні аудитів корпоративних ІТ-систем, проводить консультації стосовно використання обчислювальних ресурсів, розробляє плани міграції обладнання та програмного забезпечення, розробляє рішення по консолідації та оптимізації ресурсів, проводить роботи з інтеграції.

aboutArticleImg

Service Desk

Головне призначення Incident management — максимально швидка ліквідація проблем в ІТ інфраструктурі — аварій, проблем з обладнанням і т.д. Для реалізації процесу в організації і створюється спеціальний відділ, який контактує зі співробітниками і погоджує ліквідацію проблем з ІТ підрозділом. Цей відділ може називатися Центр обслуговування користувачів (Service Desk) або Центр підтримки користувачів (Help Desk).

Вендори